Якщо клієнт забрав посилку з Нової пошти, не оглянувши при отриманні - претензії, коли товар вже у нього вдома - не приймаю!
Тільки якщо клієнт на пошті при огляді виявив шлюб, написав заяву-відмову в присутності оператора нової пошти і, відповідно, прізвищем і підписом цього оператора можливий обмін / повернення.
Причини для повернення взуття-це виробничий брак, внаслідок якого не можна використовувати взуття за призначенням!
Незначний дефект фурнітури, шнурків, рядків, сліди клею на стику підошви - не є браком. Якщо клієнт незадоволений якістю виконання взуття де немає виробничого браку - обмін / повернення здійснюємо за рахунок КЛІЄНТА!
Якщо виявлений виробничий брак (лопнула, відклеївся підошва; порвана взуття; відсутні шнурки, устілки) або з нашої вини був відправлений інший розмір / колір або модель-доставку оплачуємо МИ!
ОБМІН неподошедшую розміру-здійснюється за рахунок клієнта! Обмін можливий на інший розмір або іншу модель з наявності! (Попередньо узгодивши обмін з нами)
Взуття при обміні повинна бути належної якості (без пошкоджень, що не ношений, з бирками)